Äntligen!

Nu har Lillan flyttat in i sitt rum! Så himla härligt! Och det blev såpass fint att jag spenderade nästan hela gårdagen där inne! Såg på film och myste. Allt medan M hade besök!
Vi tog även en långpromenad i denna härliga vårsol igår! Varmt och skönt! Jag och min bror tog en chansning när vi valde att gå längs strandvägen, men det visade sig vara lyckat! Underligt nog var det vindstilla längs sjön men blåsigt, dragigt och kallt inne i stan!

Hur har er vecka efter påsk varit? Själv har min varit rätt sömnlös tyvärr:( Lillan har en skrikig period just nu på nätterna som resulterar i att hela familjen får sitta vakna någon timme efter läggdags och försöka vyssa och lugna och mildra det onda... Inatt fick hon en 3/4 dos flytande Alvedon. Efter det sov hon gott men jag vill ju inte ge henne Alvedon varje kväll bara för att hon har ont... Men enligt BVC är det ju ingen fara...:(

Annars så har vi som sagt fått till Lillans rum något sånär! Det går att leka och sova i vilket ju är det viktigaste! Sen att det finns lite småpyssel och sånt kvar det är bara mysigt! Vi ska dessutom skriva ut lite bilder som ska upp både hos Lillan och hos oss och i vardagsrummet! Mysigt värre ;)
Och så har jag äntligen tagit mig för att spika ihop ramen på en av min mammas tavlor och hängt upp den! Det tig ju bara 5 minuter så varför har jag då väntat i 6(!!!!!!) år med att göra det??? Suck...

Nä men... En dusch nu innan formel 1? Ma råkes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!