Den perfekta dagen

Läste någonstans på någon blogg om deras perfekta dag. Därför blev ju även jag manad att försöka sätta ord på hur min perfekta dag är!

En version skulle vara en varm vårdag. Morgonen skulle spenderas i sängen med hela familjen, kaffe/the, goda smörgåsar och en hembakad bulle. Sen en lång lång promenad alla fyra ner på stan via omvägar och en liten fika ute på ett café innan vi går hem och myser ner oss på en filt ute på gräsmattan innan det är dags att gå in och göra middag. Sen blir det lite mys i soffan med popcorn och en bra film innan det är dags för dottern att sova och jag får mysa själv med min gubbe i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!