Härliga fredag!

Idag är det fredag och då ska man njuta lite extra! Hjärtat mitt får ta sin "sovmorgon" i soffan, jag kikar på serien All on the line på min favorit kanal TLC med en stor kopp kaffe i handen, till frukost njöt jag av två rostade mörka mackor med cream cheese. Alltså leker livet just nu! Vädret ser fantastiskt ut så jag längtar efter vår dagliga hund-promenad som SKA ta någon timme idag! Jag vill vara lite extra fin men har ingen aning om hur jag ska åstadkomma det... Känns som att garderoben är otroligt begränsad! Fast nu fick jag en snilleblixt! Ska gå och testa den om en stund^^
Men först: en liten bild på hur man kan njuta som (nästan) 4-månaders bebis;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!