Kämpar för att vakna

Suck, pust, stånk och stön vad trött jag är!! Hade det varit för att mitt hjärta hållit mig vaken så hade jag nog inte klagat... Men när det är jag själv? Då måste jag bara få svära över hur trött jag är ;)
Sitter i soffan med en stor kopp underbart kaffe, en apelsin och en liten kaka. Kakan kanske inte är det bästa att äta, men mitt "nya liv", som Lcns kallar det, har inte börjat än utan jag försöker bara hänga på henne liter lätt medan jag inväntar mitt gymkort. Jag har dock varit duktig och dragit ner från 2-3 kakor per kaffestund till 1! Och så apelsinen på det borde ju räknas?
Frukost åt jag vid 6 det är därför jag äter mindre nu :) Jag försöker äta mycket frukt istället för socker men ibland är det svårt ;)

Snart dags för promenad till barnens hus! Yay! Och nu har fröken vaknat i perfekt tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!