Misslyckad morgon?

Ligger här i sängen och hör <3 snusa gott i sin spjälsäng och hunden snarkar under mig. Själv kan jag inte sova vilket är otroligt irriterande! Igår mådde jag inte alls bra och <3 hade feber och var inte riktigt sig själv:( fast hon höll humöret uppe hela dagen. Skrattade och pratade hela tiden och sov när hon skulle helt utan protester!
Det är såna dagar jag känner mig bortskämd och jag kan ju absolut inte klaga!

Min kära M gav mig dessutom en tidig alla hjärtans dag-present! Hela mars månad är han ledig torsdagar och fredagar! Tänk vad underbart att ha så långa helger tillsammans!

Imorse vaknade lillfröken och ville ha mat redan halv 5. Så efter lite mat och en ny blöja så la jag henne i sängen mellan mig och M. Det gick inte bra alls, hon fick ingen ro utan sparkade på mig och slog på M så hon fick gott lägga sig i sin säng igen! Då blocksomnade hon! Men inte kunde jag sova för det...

Nu har M gått och jag ska försöka få någon timme mer sömn innan det är dags att ta tag i dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!