Sånt som är

God morgon!
Att bli väckt på natten är inget jag tycker är särskilt jobbigt längre, men att bli väckt på morgonen! Suck... Dockan min vaknade vid halv fem och eftersom hon la sig igen vid fem i fem så höll jag mig vaken tills älsklingens klocka ringde så jag kunde mysa lite extra på morgonen. Men så var det ju det här med att somna om! Haha inte lätt på morgonen!
Men men... Sånt som händer antar jag!

I lördags var det en uppskattat bad-premiär för min lilla Docka! Har aldrig sett henne så upphetsad och lycklig! Superroligt! Och så hade vi ju sällskap av hennes favorit kille EJ vilket gjorde det hela ännu mer populärt;)

Idag blir det semle-bak, långa promenader och säkert en hel del kaffe! För imorgon ska vi på badet igen alla mammor med barn!
Men nu ska jag försöka sova en liten stund till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!