Sömn...

Tänk vad skönt det var att somna om en sväng på morgonen! Jag sov till 10! Måste vara något rekord sen jag blev mamma!
Sen jag vaknade har jag gjort allt det där jag brukar göra på morgnarna, dvs bädda, diska, äta frukost, göra mig iordning för dagen helt enkelt!
Idag gick vi ingen lång runda, bara till Lillänge och hem. Vi är inte helt krya här i hushållet så då blir det inga längre promenader... Men jag hittade ju dessa supersöta skor på Kappahl! Så nu kan Hjärtat ha sin overall igen!
Och så handlade vi till middagen ikväll! Till efterrätt blir det vaniljglass med jordgubbar och egengjord kolasås! Enkelt och gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!