Sovmorgon deluxe!

God morgon!
Vilken härlig morgon vi har haft! Dvs vi har sovit länge länge jag, dottern och hunden! Välbehövt och skönt! Nu ligger jag i sängen och lyssnar på gummans prat i hennes spjälsäng. Hon låter så mysigt men blir tyst så fort man kikar dit och säger god morgon. Lite trist så hon får prata vidare en liten stund till!
Igår var vi på badet med 4 av de andra ungarna från vår föräldragrupp! Lillan älskade det lika mycket den här gången och hon somnade t.o.m i bassängen(i min famn bör tilläggas)! Det var hur mysigt som helst men då var det bara att kliva upp och fika istället!

På kvällen blev det semla och the med underbara Lcns med sambo och barn! Mycket skratt och otroligt trevligt sällskap som vanligt;)
Nä... Undrar om jag måste göra mig i ordning för dagen! Måste tvätta och gå med hunden och förbereda morgondagen! Då far vi till mina föräldrars stuga i fjällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!