Lång promenad och sjukstuga

Min älskade M är fortfarande sjuk så jag och lillan tog med hunden ut på en lång härlig promenad nu på eftermiddagen! Solen sken och värmde faktiskt lite och hunden var så otroligt lycklig över att få gå lös hela promenaden. Lillan fick dessutom lite välbehövd sömn då hon har svår att sova när vi bara är inne.
Vi tog en promenad först mot Ica, sen ut mot folkets hus(eller osd som det heter numer) och genom skogen bort till hagvägen! Smet in på Triconor och dundrade lite till Lillan. En body, en tshirt och ett par badbyxor som hon kommer kunna ha hela sommaren!
Nu ska jag göra lite middag och sen ska vi nog prata med min kära far en sväng. Tack den som kom på Skype!
Vad händer annars för er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!