Ny design!

Visst blev den nya designen fin?!
Ska bara ordna en ordentlig header nu har jag bara testat och lekt lite. Men det är ett litet smakprov i alla fall!
Är rätt nöjd med tanke på att det här var första gången sedan lunarstorm som jag testat att koda! Lite krångligt är det att komma igång igen men det blir nog bra till slut!
Men det här med vaccinationer för små bebisar?! WHY??
Jag och Lcns vaccinerade våra barn idag. 5 månaders vaccinationen. Lcns är otroligt rädd för sprutor så jag fick hålla hennes son medan han fick sin. Han var superduktig och gnydde bara till när vaccinet kom in i benet, Lillan däremot började skrika i och med att hon såg sprutorna(det var en i varje ben!) och slutade inte förrän hon var påklädd och fått sin Niin.
Nu får hon alvedon för att inte ha ont och skrika hela natten, förra gången hade hon så ont att hon inte kunde äta ordentligt...
nä... Bara för att det här blev som en nystart på den här bloggen bjuder jag på en bild på Lillan när hon fick tag på mitt mobilskal på BVC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!