Regn

Idag är jag glad att vi for upp till stugan igår kväll! Det regnar och lillan har haft en otroligt jobbig natt med matning varannan timme! Vilket resulterat i att jag varit så trött att jag knappt orkat röra mig i kombination med en lätt förkylning. Alltså är det otroligt skönt att M är här och vi inte har några förpliktelser så jag har kunnat sova nu under dagen och kunnat få tillbaka lite energi. Lillan däremot har både ätit och sovit dåligt hela dagen... Kanske håller hon också på att bli snuvig?
Nä nu ska jag bli frisk så livet känns lättare! Regnet känns därför välkommet så det är legitimt att ligga ihopkurad i soffan!
Ha en trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!