Självdumförklaring

Japp det har hänt!
Jag lovade mig själv dyrt och heligt att jag absolut inte skulle bli en sån mamma som inte orkar göra nåt och som går på stan utan att ha piffat till mig innan. Men jodå! Nog blev det så alltid! Visst att man var trött första tre månaderna så då var det okej att man såg ut som "hej kom och hjälp mig" men nu när det gått lite mer tid så har vi fått lite rutiner och jag vet när lillan sover och när hon är vaken. Alltså har jag tid att göra mig presentabel på dagarna och jag kommer i mina kläder alltså kan jag klä mig bättre än jag gjort hittills!
Men lat som jag är så har det inte blivit av... Nu är det dock hög tid för en ändring på detta! Särskilt efter att jag fick ett par nya byxor av min älskling!

Nä nu ska jag pyssla om min blivande förkylning så den far all världens väg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!