Njuter av livet!

Hej hej!
Jag har varit dålig på att uppdatera en stund men vad gör väl det?
Jag passar på att njuta av livet istället!
Just nu sitter jag i vår stuga och dricker min andra kopp kaffe medan min älskade dotter ligger och försöker sova. Hon har svårt att få ro här samt att det är tänder på gång vilket gör nätterna till en enda lång plåga just nu! Men det blir snart bättre! Lite senare idag ska vi gå till grannbyn som ligger ca 8,5 km bort för att hon ska få sova ut ordentligt. Det funkade prima igår! Fast då fick M komma och hämta oss då det började regna på hemvägen! Men åh så mysigt det var att gå!!

Vår Valborg har varit så härligt lugn. Igår gick vi och la oss vid 23! Känner mig som en gammal tant när jag gör det men jag är ju trots allt småbarnsmamma ;)
Vi grillade igår och så som vädret verkar bli idag så kommer det grillas idag också! Vi testade en färdig marinad med chipotle peppar i... Jag kan ju säga att det brände gott i munnen! Jag drack nästan en liter vatten till maten! Haha... Men det var en god hetta med mycket smak!

Lite senare idag ska jag ta på mig skidorna och bege mig ut en sväng! Det behöver ju inte bli så himla långt bara jag faktiskt gör det. Ni då? Har ni någon favorit sysselsättning? Jag älskar att röra på mig! Det var inte så för något år sedan men nu efter förlossningen känns det ännu viktigare så jag har satsat lite tid och pengar på att skaffa mig lite träningskläder och ändrat mitt gymkort så jag även kan simma! Nu saknas det bara en skön badbh and i'm good to go! När vi kommer hem ska jag köpa ett par promenadskor så jag inte går omkring i converse hela tiden... Inte så bra under långa promenader...
Nu ska jag diska undan det lilla som ska diskas, se på Little people big world sen ska jag ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!